Dag 3 Op de helft! - Reisverslag uit Vledder, Nederland van 2B en 2M - WaarBenJij.nu Dag 3 Op de helft! - Reisverslag uit Vledder, Nederland van 2B en 2M - WaarBenJij.nu

Dag 3 Op de helft!

Door: Klas 2B & 2M

Blijf op de hoogte en volg 2B en 2M

17 September 2014 | Nederland, Vledder

Dag beste followers,

Vandaag was een zeer indrukwekkende dag. Het begon allemaal op de vroege morgen met een heerlijk ontbijt. Hierna volgde een ochtend vol leuke workshops. De workshops bestonden uit: Brons gieten, leven in de prehistorie, vuursteen bewerken en dierensporen. Na een enthousiaste ochtend was het racen en rennen en gingen wij gelijk door naar kamp Westerbork. Het was even haasten, maar om 12:00 zaten we met het hele zooitje in de bus. We gingen naar het Herinneringscentrum van Westerbork. Dat was zeer indrukwekkend. Bas was onze begeleider van de dag en liet ons een aantal dingen zien in het centrum. Onze reis ging verder naar de plek waar vroeger kamp Westerbork stond. De meningen waren wat verdeeld, de één vond het tegenvallen, omdat ze meer dachten te zien. De ander vond het overweldigend. Nog gezegend met het leven (de buschauffeur reed nogal wild) stapten wij uit de bus, hopend op een lekkere maaltijd. Mark, onze kok, had ons hart gestolen. Als een stelletje hyena's vielen wij aan op de pasta bolognaise en aten ons buikje rond. Vanavond hebben wij met z'n allen een planning gemaakt met de activiteiten voor a.s. vrijdag als wij basisschoolkinderen ontvangen. Nu genieten van de wedstrijd AJAX-PSG met Bart.

Oat Moon!

P.S Wist je dat Rik en Michelle de studenten elke morgen wakker maken door de intercom?
P.S.S Wist je dat Niels ons vandaag heeft verlaten, maar wij Wendy ons komt vergezellen.
P.S.S.S Wist je dat de C1000 in Noordwolde deze week een top omzet heeft dankzij ons?
P.S.S.S.S Wist je dat Ilonka vandaag een enorm middagdutje heeft gehouden voor haar en de baby?
P.S.S.S.S.S Wist je dat er heel veel burgers worden opgegeten en wolven worden afgemaakt?